Klantservice structureel goed bij Moto Hippo


Wanneer je voor het 2e jaar op rij door Ducati West Europe wordt beloond met de felbegeerde "Client Satisfaction Award Service Experience", mag je gerust stellen dat het met de klantenservice bij de motorzaak in Hippolytushoef wel goed zit.
De bedrijfspolicy bij Moto Hippo is er op gericht dat iedere klant niet tevreden de deur uit gaat, maar net iets meer dan dat. Telkens proberen wij de klant positief te verrassen.
Hiertoe heb je ingewerkte en ervaren medewerkers nodig. Wat hierbij cruciaal is, is dat al deze medewerkers op elkaar ingespeeld zijn, elkaar daar waar nodig aanvullen, en bovenal als "Team" samenwerken.
Als je niet als "Team" opereert, en soms een gaatje voor een ander dichtloopt, bestaat de kans dat je als bedrijf verwordt tot het Paris Saint Germain van de motorbranche. En dat willen we niet.
Natuurlijk gaat er bij Moto Hippo ook van alles mis. Als je als "Team"met elkaar hebt afgesproken iedere oneffenheid of klacht als kans te zien, en als zodanig op te lossen, blijven niet alleen de klanten tevreden, maar blijft de sfeer onder de medewerkers, en hiermee de sfeer binnen het hele bedrijf goed.
En juist de goede sfeer binnen het bedrijf is bepalend voor het succes !
Mooi om de bevestiging te krijgen dat we in onze opzet zijn geslaagd.
Trots op "Team Moto Hippo"