Welkom avonturiers, off-road liefhebbers en dappere zielen die de uitdaging van het onbekende niet schuwen! In de wereld van off-road rijden is er een nieuwe ster aan het firmament verschenen - de DesertX Rally. Geboren in de woestijn en opgegroeid op de ruigste terreinen, is deze machine ontworpen om de wildste dromen van off-road enthousiastelingen te vervullen.


Race Wilder

Of je nu op zoek bent naar een off-road avontuur of de opwinding van een rally, de DesertX Rally staat klaar om je te begeleiden bij je meest extreme reizen. Deze krachtige machine is ontworpen om de moeilijkste uitdagingen te overwinnen en je persoonlijke grenzen te verleggen.

Met een indrukwekkende veerweg van 250 mm aan de voorzijde en 240 mm aan de achterzijde, is de DesertX Rally uitgerust met professionele off-road uitrusting die je stabiliteit en controle biedt, zelfs in de meest uitdagende omgevingen.

Technologisch Meesterwerk

De DesertX Rally is niet zomaar een motorfiets; het is een technologisch meesterwerk dat gebruikmaakt van geavanceerde componenten om een homogeen gedrag en de nodige ondersteuning te garanderen, zelfs bij het meest extreme gebruik. De samenwerking met KYB resulteert in een 48 mm gesloten cartridge voorvork en een 46 mm achterschokdemper die eerder te vinden zijn op MX- en enduromotoren.

Wielen voor het Onbekende

Efficiëntie in off-road gebruik wordt versterkt door lichtere en technisch geavanceerde wielen. Met gefreesde massieve naven, carbonstaal spaken en Takasago Excel-velgen met hoge weerstand, bieden deze wielen optimale prestaties in diverse terreinen. Het achterwiel, met een afmeting van 18"x4", draagt bij aan de wendbaarheid en stabiliteit van de DesertX Rally, waardoor het de ideale metgezel is voor avontuurlijke ritten.

Elk Detail Telt

Het verschil zit hem in de details. De DesertX Rally is niet alleen efficiënter in off-road gebruik, maar ook lichter en responsiever dankzij speciale wielen, carbon carterbeschermplaat en billet aluminium achterrem en versnellingspook. Het gewicht, slechts 1 kg meer dan de DesertX, wordt nauwelijks gevoeld, maar de sensatie van controle en prestaties is compleet anders.

Een Esthetisch Meesterwerk

Naast zijn technologische superioriteit, is de DesertX Rally ook een esthetisch meesterwerk. De kunststof is in de massa gekleurd en ongelakt, waardoor eventuele krassen veel minder zichtbaar zijn. Zelfklevende, dikke PVC-graphics beschermen de oppervlakken van de motor en bieden ruimte voor maatwerk, terwijl de livery in lijn is met de overwinning van Antoine Meo in de Erzbergrodeo.